lördag 19 december 2009

Feedback som gör en glad

Ja man blir lite glad av konstruktiv feedback på boken. En på jobbet utbrast igår "Jag har läst er makthandbok nu, den är så bra! Den är så snygg och ger så konkreta tips och förslag på strategier. Aktivistsidorna speciellt!"

En annan kompis messade mig när han fick boken: "Fick boken idag. Ni är så bra! Jag blir så glad av ditt engagemang och av att du har ett helt gäng lika engagerade människor runt dig. Hälsa dem från mig och ge dem allihop en stor kram! :) /M"

2 kommentarer:

  1. åh, vad härligt. men vilka är aktivistsidorna? jag tänker att det är många sidor som handlar om aktivism. men den kanske syftade på just "hej aktivist"-sidorna?

    SvaraRadera
  2. det var nog mest "hej aktivist" sidorna men även det andra. o alla betonar verkligen att boken är så SNYGG :)

    SvaraRadera